Elk contactmoment telt/
Een goede en gastvrije eerste indruk? Voor u belangrijk, voor uw zaak een must. Want uw reputatie valt of staat met contactmomenten – zowel direct als indirect. De manier waarop uw gasten uw bedrijf percipiëren, bepaalt mee uw succes.
De sleutel tot een positieve beeldvorming? Een uniforme en hoogstaande communicatie en optimaal omgaan met klanten. Zo boost u klantentrouw en -tevredenheid.
Gastvrij omgaan met klanten/
Een klantbeleving die naadloos aansluit bij uw identiteit versterkt uw bedrijfsimago. Voelen uw klanten zich gastvrij verwelkomd? Dan blijft dat gevoel hen ook bij na hun vertrek.
De klantbeleving telt talloze contactmomenten waarop u het verschil kunt maken. Denk aan ‘wachtverzachters’ bij het onthaal zoals een drankje, gratis wifi of relevant leesvoer. Die eerste indruk wordt tijdens de rest van het bezoek bevestigd, versterkt of ontkracht. Afhankelijk van uw bedrijfscultuur creëert u een klantbeleving die formeel of net informeel is, warm en gezellig of ordelijk en zakelijk, …