Welcome! doet veel meer dan mensen welkom heten/

We bieden een brede waaier onthaal- en luchthavendiensten om alle contactmomenten met gasten in goede banen te leiden. Zo zorgen we voor een vlekkeloze klantbeleving van a tot z, in lijn met het bedrijfsimago van onze opdrachtgevers.

 

Ons aanbod is bovendien modulair: klanten pikken er die diensten uit die voor hen relevant zijn en een meerwaarde vormen. Dat kan een fysieke of virtuele receptionist(e) zijn die een professioneel onthaal waarborgt. Maar evengoed een officemanager die administratieve processen gesmeerd doet lopen. Of nog: een airport services agent die de drop-off zone op de luchthaven controleert, de parkeercapaciteit monitort en klantoproepen beantwoordt.

 

De aanpak van Welcome! steunt op jarenlange ervaring en is grondig getest én goed bevonden. Ze omvat drie opeenvolgende fases:

1. Starttraject

Wilt u een goede eerste indruk maken op uw gasten? Dan moet uw onthaal klantvriendelijk en professioneel zijn. En ook naadloos aansluiten bij uw imago en bedrijfscultuur. Reken gerust op Welcome!. Onze service vangt aan met een scan van uw huidige onthaal en grondige gesprekken met uw medewerkers. Zo brengen we uw noden en wensen in kaart en bepalen we de optimale, klantgerichte onthaalervaring.

2. Klanttraject

Uw gasten verdienen een klantvriendelijk onthaal dat hen een goed gevoel geeft. Daarom houden we rekening met het hele traject: van ontvangst en verblijf tot vertrek. Zo verzekert Welcome! dat alle afzonderlijke contactmomenten gesmeerd lopen en aansluiten bij uw bedrijfsidentiteit.

3. Optimalisatie

Wat vandaag werkt, doet dat morgen misschien niet meer. Daarom blijven we uw gastbeleving ook na de implementatie monitoren en bijsturen. Resultaat: altijd een klantgericht en up-to-date onthaal.

Welcome by securitas - Onze methodologie shema

Leer meer over ons/

Welcome by Securitas : over ons

Over ons